Friday, December 24, 2010

Hey, Everyone! "Ice For Life"


ASsalamualaikum Warahmatullahi Wabarukatuh...

ApaBiLa DiLihat pada TarikH yang aku taip paDa Bl0g Aku SebeLum ni NaMpak Agak LaMa jUga tak diUpgrade..MakLUmLah taKde dUit Nak SUruh Orang bUatkaN hahaha…  hari Nie Aku Nak cerita Tentang salah Satu SukaN yAng aKU Ceburi taNpa TidaK di SaNgka daN L0gik aKaL fikiraN..huhuhu Aku taK pErNah p0N terfikir Akhirnya AkU akan Menjadi SalaH s0rang dariNya… hehe Agak2 k0rang p0n da tahU PerKara Apa yang Nak di cEritakaN…  Kata-kata Magic yang SeNtiasa KedengaraN di CoroNg Lubang teLinga AkU daN RakaN-rakaN sepErmainaN iaitu ICE FOR LIFE teLah membawa Aku ke dUnia Skate For Life

Enj0y with "Ice For Life"

TentU k0rang tak saNgka permainan SEbegiNi p0n aku nak jOin…tapi taNpa SEgaN daN siLuNya akU naK katakan Ia Membawa PerUbahaN yang aMat BeSar bagi Diri Aku daN raKaN-raKaN…baNyak perkara yang aKu pelajari daLam Dunia Ini….teNtang Keh0rmatan, k0muNikasi antara Manusia, KeiNginan, KesUnggUhan, daN paLing penting sekali Diri kita Sebagai se0rang “Skater”..

Figure Event
TerLebih DahuLu, Biar Aku CeritakkaN tenTang tEmpatNya... ia TerLetak di Pusat Membeli Belah Sunway Pyramid, Subang, Malaysia..gelaNggang ini bOleh meMuatkan pEnggUna MaksimUm  300 Orang daLam sUatu masa… ia terbUka kepada Semua Lapisan-lapisaN Masyarakat tak kira Tua AtaU mUda….tidaK Rugi jika AkU katakaN K0rang seMUa MeNcuba pemaiNan dahUlu…Satu peNgalaMan yang Luar Biasa beb..!!

Pada BUlaN lepas, hari H0ll0wen teLah diLangSungkaN di “ice rink”.. Meriah jUga “Rink” Waktu tU.. terpEgUn Aku meLihat gelagat Kawan-KawaN Aku memaKAi Hollowen c0stom tuu…Apa p0n Aku baNgga dEngan rakaN-rakaN Aku kerNa “ice Rink” MeNjadi Lebih Meriah dari hari BiaSa…Next year kita bUat lagi Sekali…

ThaNks guys for C0ming H0llowen Day :)
Hollowen Day with Friends..
Walaup0n ia AdaLah peNgalaMan AKu dalaM dUnia Ice..tapi ia telah Membuat diri Aku meNjadi Lebih bermaKna...sEkarang akU sedang melakukan training Untuk meNyertai pasukan H0ckey Ice.. Aku meNjangkakaN jika tiada arah meliNtang Next year akan meNyertainya...tapi BUat masa nie aKU keNa training duLu...jaLaN p0n masih terUmbang-Ambing Macam atas kapaL Nak karam  jerp...ahahaha :P

Macam Mana Ada gaya tak untuk jadi h0ckey skater huhu
Time Training
Di Sini Aku nak cAmpak Sikit Gambar aku bersama-sama deNgaN rakaN-rakaN sEpaNjang kami berada di sana....jika ada gaMbar k0rang yg tak de tu aku Minta maaf sebab memang sengaja aku tak masukkan p0n..Wahahaha xD so Enjoy this picture...guys..!!
Mira & Qis

Rose, Alex & Joey Seok
Ika, Anuar, asyraf, Erica, Zu, Alex, Iskandar & Penulis xD xD

No comments:

Post a Comment